torsdag 24 april 2008

Björn, Benny och bullfittan

Min kära vän Robin (Toves pojkvän) har en mängd åsikter om det mesta. Han tycker mycket om att häckla folk. Jag är ofta bytet, kanske för att jag tycker så mycket om honom att jag alltid bara skrattar (med undantag för när han postade ett videoklipp på mig när jag kissar på sin blogg).

I vår är det ju dags för att plocka fram sina gamla långtinigarderobenintryckta chinos, jag unnade mig själv utöver det ett par nya från Monki (se bild) men inte helt utan motstånd satte jag imorse på dem. När jag och Tove båda två för några år sedan införskaffade chinos med hög midja och vida ben (på den tiden det var proffsigt att gå klädd i likadana plagg) så skrek Robin av skratt och sa att det var bullfittebyxor. Jag kan inte ge en scientific explanation till vad han menade med detta men korvbröd, camel toe- you get the drill.
Samma sak hände för någon månad sen då jag kom hem till Tove och Robin på middag supernöjd med mina nya Acne A-pant, Robin bara tittade, pekade och skrek sen av skratt "Johanna, Johanna- Björn och Benny ringde. De vill ha tillbaka sina byxor!".
Jag är ju nu några år äldre nu och bra mycket mer säker på mig själv och tar inte direkt åt mig, men lite ont gör det...


T.v. mina bullfittebyxor från Monki, skärp Helmut Lang och skor Don Donna
T.h. Acne A-pant

3 kommentarer:

Digidiva sa...

HAHAHAHAHA!!!! *skrattar ihjäl mig*

Sen när man tänker på hur modet utvecklas så måste det ju bero på nånting...? Först är det inne med urringningar så djupa att man måste tejpa fast boobiesarna inte bara i plagget utan uppåt/inåt armhålan. Och då är det jättesexigt ett tag. Sen följs detta av mag-modet; topparna ska liksom sluta mellan första-andra revebenet nånstans så gud nåde den som har minsta antydan till fetthinna under huden! Ja, då är detta sexigt. Sen, när man minst anar det dyker bullfittebyxan upp. Så, ja då måste det väl vara sexigt...?

Digidiva sa...

(Jag skrev f***a. Det var busigt och spännande)

Tove sa...

För en kille som helst skulle leva i sina gamla fotbollsshorts med en RIMI logga över hela vänstra benet har han hemskt mycket åsikter den där Robin...