fredag 25 april 2008

Nödinlägg

Igår var jag ute och åt på Café Milano och sedan på Sturehof och var hemskt uppklädd och fin om jag får säga det själv men kameran den glömde jag hemma på laddning så det blev ingen dokumentation på det inte.
Idag är jag lite småbakis och rätt ful faktiskt och har nog inte egentligen så mycket att göra på en modeblogg. Men jag har hört att för att klättra på bloggtopplistorna så måste man blogga kontinuerligt så jag nödbloggar lite. Nödbloggen är visserligen ett ganska etablerat fenomen i modebloggvärlden, att blogga saker som andra redan har skrivit eller gjort (typ- titta vad snygg x är på framsidan av x, här kommer lite fler bilder på henne- hon är så himla vacker verkligen!) eller att blogga samma sak (studentklänning 2008- behöver jag säga något mer?). För er som har tittat på Sex and the city så finns det ett avsnitt då Carrie i brist på en/flera sexpartner/s tappar inspirationen till sin sexspalt och skriver ett inlägg om sin strumplåda. Jag är ungefär på den nivån idag. Tänkte blogga mina nyckelringar (jag har en weird fetish för sådana) och fråga vilken ni gillar mest. Så håll i er, det här kan bli riktigt vilt!

1 kommentar:

Digidiva sa...

Ja det här var så crazy att jag nästan föll av stolen. Min favorit är helt klart bajsknippan. Eller alltså inte en knippe bajs utan nyckelknippan som det är bajs på...eller äh..den översta. jag gillar den översta bäst.