måndag 26 maj 2008

Aldrig mera puss

Jag är kameralös och på landet. Så jag läser vår blogg och tänker på en sak Johanna sa på vår Schlagerfest. 
Joey: "Dina pussbilder är inte skoj"
Jag gick skamset in på kammaren och kom inte ut förrän jag tänkt över det jag gjort. Och vet ni, jag håller med. Ju mer bilder jag ser desto mer upprörd blir jag. Varför måste tjejer alltid bli fysika? Varför ska vi pussas och deklarera vår kärlek till världen efter ett glas vin? Nej, inge mer kvinnlig kärlek från min sida. Aldrig mera! Mohahaha ( det nya proffssoundet).

2 kommentarer:

Predikanton sa...

Tjena tjejer!

Tack för en awesome kväll i lördags! Jag har kvar ert visitkort och jag har ännu inte ritat något ollon på det, vi får hoppas att det håller i sig!

Fred och välfärd till er båda önskar Predikanton

Anonym sa...

Hej Vän av Vän! Tack själv det var superkul. Snälla olla oss inte.