fredag 23 maj 2008

En hund och en grill

Idag blev det lunch på psychedelic Grill. Jag gillar after-fire ändringarna. Mitt enda minus är som jag diskuterade med Pejvan idag att det känns tungt att betala 110 kronor för cantina-mat och utan att ens en ramlösa eller lättöl ingår (jag gillar inte lättöl men jag tycker ändå så här). Idag blev liksom lunchen lite fisk, lite ribs, lite bea, lite ädelostsåstortellini med ostfyllning och lite vildris. Tveksamt.
Kolla in Mario min jobbarkompis, han ville inte vara med i bild men jag förhandlade mig till att få plåta hans superfina hundtröja köpt fär 20 kronor i Thailand, jag trodde bara man kunde hitta Öl-reklamsteeshirts altenativt Kalvin Clein, Rada eller Arnani kläder där men jag hade tydligen fel. Denna hade han ihop med kostym, hur snyggt som helst.

Nu är jag redo att snart kliva i partyskorna!




Inga kommentarer: