tisdag 27 maj 2008

My two day rage



Jag vill be om ursäkt. Här går jag helt ogenerat ut med att detta skall bli Sveriges största och bästa blogg. Efter det negligerar jag utan vidare förklaring bloggen och indirekt även er genom att inte skriva på hela två dagar.

"Explanations are excuses" är ett uttryck jag många gånger fått höra under min uppväxt men JAG SKA BARA berätta anledningen. Jag har varit på sånt förbaskat (vi har satt upp en icke-svordomsregel till bloggen, märks det?) dåligt humör. Så många elakheter och så mycket ironi och översitteri och rent förakt som kommit ur min mun får mig att tro att jag är helt svart inuti.

Det har liksom känts så avlägset att blogga om outfits och olika Riche-events när det enda jag suttit och tänkt på varit könsord och diskriminerande slagfraser.

Men så nu ikväll släppte ilskan äntligen. Känns väldigt skönt.

Så nu kan ni få dagens outfitbild i efterhand inklusive ett kort som -I cross my heart- inte är arrangerat som ett litet smakprov på mitt humör dessa dagar.


Tröja Tiger, Kjol H&M, väska Zara, skor Marc Jacobs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Joey stanna kvar i känslan! Duktig flicka. Inte förneka ilskan

Anonym sa...

Bra att du kan bjuda på dig själv och dela detta med oss