måndag 19 maj 2008

Vuxenpoäng!

Tänkte adda några kort på den numera ökända parmiddagen.
Tydligen blev jag och Tove till åtlöje på jobbet i fredags då vi hade jobbdrink som vi alltså inte medverkade på pga förberedelser inför parmiddagen. De skrattade åt och och det faktum att vi, trots vår ringa ålder, gick hem klockan fem för att förbereda en parmiddag.

Men hörrni, titta hur fint det är! Titta vad glada alla är! Det var inte alls så där sovjet som den där bilden Antonia tog klockan 5 på morgonen med fimpar i glasen då säkert 500 cigaretter hade förtärts i min fina alltärvittochekojojsåmainstreambutilikeitanyway-lägenhet!

Erika Johannes och Tove

Aadel och Max


Antonia

Siri

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint du har det hemma Johanna! Kramar Ellen

Anonym sa...

Varför var inte jag bjuden? / Anders

Anonym sa...

Vad gjorde ni till klockan 5? Suss

Anonym sa...

Va fint ni hade innan jag dök upp/ Antonia

Anonym sa...

Va fint ni hade innan jag dök upp/ Antonia

Anonym sa...

vadå vem är Antonia ihop med? erkänn att du var ett hjul...

rewdboy sa...

HAHHA!
johanna..parmiddagar är alltså din grej nu?
coolt..!
men det innebär att jag måste omvärdera hela min världsbild...