tisdag 1 juli 2008

Jag bojkottar rubriker för tillfället...

Jag håller med Tove, vi kan inte båda blogga om bekymmerslösa fina sommardagar. En av dom soliga baksidorna på 35 grader och blå himmel är att ac'n går på högvarv. Detta leder till att jag idag  vaknade upp med rosa slemhosteslem i halsen, huvudvärk och vad jag bara kan förmoda är feber (spanjorerna tar tempen i bajan och jag vägrar! Kommer aldrig på frågan!). Men jag klagar inte. Johanna kan du inte blogga roliga grekiska ord. Sånt som alla borde kunna för att överleva en vecka på Kos. För dit kommer vi alla vare sig vi vill eller inte och vissa av oss stannade för länge. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare, krya på dig.

Anonym sa...

Din sedvanliga tur då Antonia. Fan du blir jämt sjuk. Puss puss

Anonym sa...

Haha, ja Kos minns vi alla. Don't even get me started on Cypern, Agia Napa!!!