torsdag 10 juli 2008

Joey the Boss Åkerberg Kassel

Johanna, jag trodde det var Blogger som styrde och stiftade lagar som alla bloggare är födda till att hata och så vidare. Jag har stört mig som fan på att maxantalet bilder som går att ladda upp endast är fem stycken. Jag har till och med skrivit ett inlägg om fenomenet. Om jag nu vill visualisera mina inlägg måste jag göra det genom bildföljetongar. 

Men nu har jag förstått att det är Du som angett att fem bilder räcker. Du har nyckeln till maskinrummet. Jag var inne på två goda vänners blogg (mmmjustlikehoney.blogspot.com (önskar så jag visste hur man länkar så att urlgrejen blir rosa och att man via den kan klicka sig in på deras sida. Men men)) och dom hade sju bilder uppe från deras festivalyra! Nu spelar det i och för sig ingen roll efter som jag inte har en fungerandes kamera. Men jag vill vara delaktig i våra beslut i framtiden. I alla fall bli informerad om vad du beslutar för oss. Basta.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är ju inte kloka! ;)

Anonym sa...

Ha ha ha ha ha ha ha ha!

Tove sa...

Parentes i parentesen, snyggt!

Anonym sa...

Tack, lite stolt faktiskt.

Sophie sa...

Cut the crap nu och visa lite roliga bilder från mallis/grekland. Lite action, svettiga mansbringor och färgglada drinkar. Inte bara glada pappor i poolen! Även fast det var mycket roligt att se Torstens glada nuna i bloggen. Seså, action!

Johanna sa...

Hahahahahahahahahahha

Sophie sa...

A men för sjutton! Nu är det internetskola med Antonia också. Var ska det här sluta?

Johanna sa...

Men hon måste ju lära sig nån gång!

Anonym sa...

Läs min blogg Antonia!!