torsdag 24 juli 2008

Men hörrni!

Det gick ju jättebra det där. Den egentliga anledningen till varför jag drog mig för att gå ut är för att jag satt en nollgräns på min rökning. Det kan tyckas löjligt att inte kunna gå ut för att undvika att röka men menar man det så menar man det.

Hur som helst så blev det hur trevligt som helst och jag catchade upp, som det så fint heter på swenglish- med gamla vänner som bor på andra coolare ställen än jag och som fyller dagen med coolare saker än vad jag gör och det var grymt. Inte upplyftande- men grymt.


Sophie och Jossan



Jag och Fredrika (hon är en av de som gör mycket coolare saker än jag)

8 kommentarer:

Antonia sa...

Ha, det gör vi!

Antonia sa...

Du va snygg du är! Nice bränna men du ska se min...

Johanna sa...

Ja min gick bort på planet!

Anonym sa...

Vilken utsikt!

Sophie sa...

Asså jag hävdar fortfarande att det bara är med din och antonias kamera som jag blundar. På riktigt. Annars vore det ju sjukt! Och Antonia, I'm feeling you med coco popsen, fast jag fick en hang-up förra sommaren på frosties. Skitgott.

Antonia sa...

Jo men problemet är att dom gick ut 06 och jag har spenderat natten i magkrämpor och svettningsattacker.

Johanna sa...

I-landsproblem

Anonym sa...

Ni e helt knäppa