söndag 13 juli 2008

Metrosexualitet

Jag har världens mest fantastiska pojkvän. Han är stark (varför valde jag det söm första adjektiv???) och cool och snäll och ärlig- allt på samma gång. Ibland kan jag leta fel på honom (ja, sånt gör vi tjejer) för att ha nåt att driva med.

En flaw han har- om man nu vill kalla det det, är hans förkärlek till tjejdrinkar (egentligen vill jag kalla det nåt annat, det rimmar på sög-drinkar, men om man säger sånt på internet så kommer min port bli nedsprayad med hat och slagord).

Johannes sitter igår kväll vid havet i Grekland med uppknäppt skjorta och solbränna och håller sin brud i handen- allt är väldigt idylliskt.

2 saker stämmer inte in i bilden

1. Bredvid Johannes står en stor frozen daquiri med blommor i
2. En vit katt hoppar upp i Johannes knä och somnar



9 kommentarer:

Anonym sa...

Äh larvigt - det där är en MAN som är bekväm i alla situationer och med alla val. Behöver inte hävda sin manlighet med en whisky :0)

Anonym sa...

Vi har funderat att bjuda med Johannes på en resa (för män) och bestiga lite olika berg (farliga berg och såleds inget för qvinnor eller bögar). Jag vill därför bara säga att jag inte tvivlar på att han är 100% man.

Men för säkerhets skull, två frågor Johannes:

1. En synonym för kvinna/or?

2. (fyll i de saknade orden)
"En _____ behöver en bil lika mycket som en ______ behöver en cykel"

Antonia sa...

Robin Söder, vad hette sidan med äckliga filmer?

Tove sa...

www.fajaf.se eller .nu .com

Johanna sa...

Laith, du är snäll du!!!

Anonym sa...

Guu va snygg han e! :-)

Johanna sa...

Ja visst är han!!!

Anonym sa...

Tack Laith
Tack Robin
Tack S

Älskling ?

Anonym sa...

är du tillsammans med johannes?