måndag 11 augusti 2008

Galet med gym

Nu ska jag bege mig till det fulaste och tråkigaste stället jag vet. Gymet.

Jag har kommit på att Sats är bajs. Svenskar blir järntvättade till att tro att "Sats är så himla bra och fräscht". Det är det inte. Sats är inte längre fräscht utan det är ganska skabbigt faktiskt, skabbigt och ett riktigt rån. Hemsk musik spelar de och de där kostymerna folk de anställda tvingas bära... Sen när är orange och svart polyester okej???
Och så har alla instruktörer artistnamn vilket jag också stör mig på. Man får typ inte jobb på Sats om man inte heter typ Moonlight eller Honey.
Så stinker det, som att det blir rent av den där blomsprutan man uppmanas använda, jag svär på att de har hällt i en pytteliten klick tvål från toan i och så hävdar de att det är steriliserande.
Och vad är grejen med den där bollen? "Åh va kul och kreativa vi är som ligger på en boll när vi tränar!"
För att runda av så hatar jag de där brudarna som är så egocentrerade att de spenderar hela dagarna i gymet för de tror de ska bli snyggare, så har de inga tuttar kvar utan bara en massa solariebrända muskler intryckta i en spetsbh. Det ser ut som män i bh:ar.

Nej om det är nåt som får mig att vilja sjunka ned i soffan med bokochbullar så är det gymet.

Hjälp!

Bilden kommer från http://www.coachonline.org/

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det tar sig, sa mordbrännarn! Enkelt. Att se igenom SATS som alla andra otroliga underverk som skall göra din kropp till den den inte alls skall vara. Vältränad är en sak. Djävla hybrider är något annat. Vem känner din kropp bättre än du själv och vad den behöver? Resten är bara snobberi och okunskap. Fan vad lärt och duktigt det lät. Fast kanske ändå lite sant!

Anonym sa...

HAHAHAHAHAAHA, det är var det roligaste inlägget jag läst hittills. Fan, Johanna, du förgyllde min dag på kontoret i Linkan!!
Kram kram Hanna

Anonym sa...

Bilden är det mest skrämmande jag sett

Johanna sa...

I know!!

Anonym sa...

Ja helt grotesk bild, å jag håller helt med om färgerna. Så off!