måndag 4 augusti 2008

Höstens grej

Min största hobby denna höst ska bli att tävla.
Jag ska va med i VARJE tävling jag stöter på.
Jag har hittills varit med i 4 stycken:

Elle tävling om en Hope outfit för 8000:-
Glamour tävling om en rosa Kronan-cykel
Loka tävling om en spa-helg
En rese-tävling till nånstanns kommer inte ihåg.

Detta är bara början av allt jag ska medverka i.
Vinna ska jag, vinna utav bara helvete.

Har ni tips på roliga tävlingar (de ska gärna kräva slogans och motiveringar, det är roligast) så maila gärna mig på johanna.visionista@gmail.com eller i kommentars-fältet.

2 kommentarer:

josefina sa...

om du villa kan du få köpa min rosa kronan för en liten penning? hur fett som helst.

Johanna sa...

Serri?? Ja! Det vill jag! Hur mycke hur mycke? Varför vill du inte ha den?