torsdag 14 augusti 2008

Skoputs

Sitter här och funderar över möjlig hämnd/reaktion på Antonias sätt att hänga ut mig i Telenor tofflor. Anslöt därför min externa hårddisk till datorn för att kolla igenom lite gamla bilder, oldies but goodies liksom..
Hittade albumet från när jag och Antonia bilade på USAs västkust för 2 år sedan.

Det fanns mycket få bilder på oss i det albumet (for once), beror på att vi gick igenom en tjockisperiod (I blame the booze) då och har därför raderat alla bilder, mycket trist men är man fåfäng så är man.

Jag hittade dock ett hysteriskt komiskt där Antonia får sina stövlar putsade i San fransisco, ett rent rån visade det sig vara i efterhand (jag tror vi betalade 15 dollar per person och det var innan dollarn totalfallit) men å andra sidan kan jag känna att det var värt det eftersom det var källan till detta kort!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Men hon ser ju alldeles överlycklig ut! Var det inte meningen att hämnas? Fotobilden på dig var inte så snäll...

Johanna sa...

Jo, men jag vågar inte gå för långt. Jag vågar inte releasa the fury, väcka den socande björnen- you get the drill

Anonym sa...

jag tycker det var ett fint kort

Anonym sa...

Underbart fint

Anonym sa...

Inåt med fötterna och lite hjulbent i för höga stövlar, dålig bild. Själv har jag privilegiet att veta hur snygg du EGENTLIGEN är!