onsdag 6 augusti 2008

Ut i landet

Nästa stopp Skara. Packar ihop mig om några timmar och tar tåget söderut (är det sjukt att jag känner mig stolt att veta att det ligger söderut? Det ligger något mycket proffsigt i att kunna vädersträck enligt mig)
Det blir bara över en dag och inte för att slå klackarna i taket men det blir fint att komma ned på lite miljöombyte.
Jag hoppas på att Antonia ska hålla ställningarna då jag är borta, hon har varit riktigt sopig på att blogga dessa dagar och nu har hon längre ingen kamerabrist att skylla på.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Move it baby, A!

Anonym sa...

Det måste finnas en annan Torre också, för det där har inte jag skrivit! Fast jag är glad över att du åtminstone lärt dig vad söderut betyder. Nu har du bara tre väderstreck kvar, plus alla där emellan! Lycka till med NNV och SSV plus en del till. Gamató kerató, torre!