onsdag 29 oktober 2008

Måste tuffa på mig

Igår hade jag min sista projektstyrningslektion med redovisning. Slutet gott, allting gott och trots min taffliga Power point presentation fick jag goda omdömen.


Tydligen är det så att prick 9 då lektionen är slut sätts rörelsedetrektorer på i lokalen, detta innebar att vi alla kastade oss ut på gatan då man bara hade en minut på sig innan larmet skulle gå.

Låraraen blev kvar sist och kom inte ut så jag panikdrog i dörren för att få ut honom. Jag inte fattar är att det är mitt dragande som får dörren att gå i lås förens läraren skriker till mig "Men sluta dååååå". Jag blir kall inombords och släpper dörren. Han tar sig ut och han är inte arg, han fick bara panik av att vi höll på att sätta igång larmet och så var det inge mer med det.

Men jag blev ledsen att han skrek på mig. Hela 4:an hem satt jag och var ledsen.

Det är konstigt. Jag som tycker så mycket om allt och alla.

Hur har jag tänkt att klara mig i framtiden om jag inte ens tål att folk höjer rösten åt mig?


4 kommentarer:

Anonym sa...

Tuffa på dig på "rätt sätt". Bromsa och sätt klackarna i och säg till att du inte vill bli skriken åt! Du försökte hjälpa till, ibland blir det fel. Skinn på näsan är nödvändigt i en ganska tuff, kall och ytlig värld, där rädslorna står som spön i backen! Grattis till redovisningen. Var är alla som tidigare kommenterat???

Johanna sa...

De tröttnade för vi är så dåliga på att uppdatera

Anonym sa...

vad då tröttnat på??? ge lite energier, kamrater! Allting är inte serverat på silverfat!!!Bra att du kör på ändå, så länge du känner att det är kul!!!

Anonym sa...

vilka är vi, förresten???