tisdag 9 december 2008

Antonia och paketen

I fredags när vi gick till Jossans omtalade karaokefest så hade jag och Antonia kommit överens om att vi skulle ge bort 2 böcker tillsammans. Hon skulle välja en proffsig och jag en proffsig. Bara det att Antonia glömde sin present så vi gav en pocketbok från 2 personer. Självklart kan Jossan se sig i stjärnorna efter den andra boken.
Redan när jag lärde känna Antonia i 12-årsåldern så gav hon bort saker som sen spårlöst försvann. Jag påstår nu inte på något sätt att detta är planerat då Antonia är en av de mest generösa människan jag stött på. Men ack så många presenter jag fått som "ligger nånstanns hemma hos henne"...
Jossan, nästa år ska du få 3 proffsböcker, you have my word.

3 kommentarer:

josefina sa...

Hihi.. det gör inget.
Det är lite som när Antonia gav Kafka på Stranden till Sophie och den försvann ungefär direkt efter att hon öppnat paketet. Mysteriskt.

Antonia sa...

Ta er i brasan! Jossan du får en mystisk present senare idag på LG

Johanna sa...

Dra åt helvete, vi skulle ju dela. Då vill jag av med på din mystiska!
Annars skulle jag inte skrivit till ditt namn på min proffsiga bok