tisdag 23 december 2008

Ni vet såna freaks som glömmer bort att äta? Som tycker att det är en tråkig syssla och gärna skulle byta ut det mot ett mättnadspiller om det fanns (vilket det iofs gör men det innehåller efedrin och sånt som man inte mår super av i längden).
Den känslan har jag aldrig förstått mig på. Förutom med en grej. Julen.
Någonting måste gått sönder någonstans i mig för ett par år sedan för att förutom det faktum att jag är genomskinligt blek och måste kisa när sol skymtas bakom ett tjockt molntäcke så skulle det för min del lika gärna kunna vara midsommar imorn.. Samma jävla sill och lika mång barn som blir vittnen till sina mammor bli slagna av sina fulla pappor.

God jul på er allesammans!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Ful fesk

Sophie sa...

Upplyftande Joppe! God Jul!

Anonym sa...

Du säger det nu men vänta tills du har smakat kalkonen på Viken!

God Jul-kramar, Agnes

Antonia sa...

Va? Fattar inget av ditt risiga inlägg. Du är i särklass den mest deppiga människa jag känner