måndag 8 december 2008

Årets största utskällning

Det är december och jag trodde jag hade klarat 2008 utan några större missöden.
Jag har inte trampat folk onödigt mycket på tårna, inte hamnat i catfights på Svampen 04.28
och hållt sams med med mina föräldrar och så.

Men nej. Jag snubblade vid mållinjen.
I lördags efter karaokefesten så åkte jag och Antonia på grekfesten och roade oss kungligt.
Först vid halv 4 kollar jag mobilen och upptäcker 9 sms och 14 missade samtal.

Jag hade glömt att Johannes inte hade hemnycklar.
I iphone så radas ju smsen upp som pratbubblor och det såg ut ungefär så här

00.30
Älskling jag älskar dig och längtar tills vi ses!

01.03
Halloj honey? Ring mig, puss

01.15
Hallååå? Jag har ringt flera gånger, tänkte dra mig hemåt nu. Ses snart!

01.40
För fan honey? Ring nu jag är hemma snart!

01.55
Vad är ditt problem? Jag kommer inte in??
Jag har ringt Antonia också!!!

02.15
För i helvete! Vad fan kollar du inte telefonen eller?
Jag får ligga på stengolvet

02.45
Kul att inte ens komma in "hemma hos oss".
Jag är så JÄVLA arg!

03.15
JÄVLA HELVETE!
JAG SOVER PÅ STENGOLVET SOM EN JÄVLA UTELIGGARE.
jag har smsat alla dina kompisar!

Jag kastade mig in i en taxi och möts av en gaaaaaaalet arg pojkvän som utan att säga ett ord går in i sovrummet
och lägger sig direkt i sängen med kläderna på.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
FAN VA DÅLIG STIL AV DIG JOEY