fredag 19 december 2008

UFO Solarium

Efter några timmars svettig julhandel på Kundsholmen har Tove beslutat sig för att sola solarium. Vi hittar ett precis vid St:Eriksbron som ser EXTREMT skumt ut men som är helt nyöppnat så vi resonerade så att det inte kan ha hunnit bli sunkigt än.
Inne på solariet står tre anabola solariekillar och snackar och lagar något, Tove tittar nervöst på mig och jag svarar: Ring mig när du kommit härifrån.

Sms från Tove en timme senare:
Haha, det var det konstigaste jag varit med om. Ett ufo solarium.Man satt typ i en stol med massa lampor runt omkring. SUPERkonstigt.

Jag:
Hahahahahahahahah jag dör, fick du vita bildäcksstreck?

Tove:
Nä, jag tror faktiskt det tog ganska bra. Men det var inte värt det för jag var tvungen att chatta med de där turk killara jättelänge först.
De var tvungna att förklara deras konstiga maskin.

Inga kommentarer: