fredag 30 januari 2009

Problem2:

Min roomie har satt finfint på en tenta... Hemma råkar vi ha, tulpaner, cava sötare än sockervadd, cigg och roxette... Kan man få ett finare firande?





Nu ska hon till handels som firar... 100 år??? Och jag ska till min storkusse med min lille kusse och titta på lets dance och dricka vin... Visste ni att det tydligen är vad folk numera gör om fredagarna. Kollar på lets dance. Förra fredagen var jag bjuden på en tacksägelsemiddag hos mina mkt vuxna kompisar Tove och Robin (sambos i Bromma... I know!). Efter en kvick soppa så marsch i soffan och dumglo på blondin bella som dansar rumba.jävla tråkigt men det är visst så vi ska umgås... Jag hatar att mina vänner är vuxna. Vad hände med folköl och hångla offentligt? Jag är full om ni inte fattat det.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Seriöst kvinna, du måste lära dig bildredigering. Erika ser lika pudrad ut som de där svettiga gubbarna i morgonsoffan

Anonym sa...

Ja verkligen!

Anonym sa...

Jag tror inte att bildredigering skulle hjälpa mig att se bättre ut på den där gräsliga bilden. Snälla ta bort den!!!!!

Johanna sa...

mohahahaha