måndag 23 februari 2009

jag vet inte om någon fattade hur rolig min olycka var. kan ni ser hur jag heroiskt hoppar av liften för att sällskapa min älskade. skrattar åt att hon inte lyckades sätta sig ner i rätt tid. svänger runt för att stega upp till påstigningsplattformen men blir knockad av en sexmannasittlift i bakhuvudet. skratta bäst som skrattar sist eller vad?

men helt ärligt kan ni se framför er hur komiskt det måste sett ut? jävla pajas. sen ligger jag kvar i snön helt borta och ingen kommer till min undsättning! inte ens en kåt liftvakt som har chansen att ta i en svensk avdäckad flicka. så jävla roligt. mitt huvud värker. mitt bakhuvud har svullnat till den mån att jag numera har en naturlig stödkrage.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ha, men vännen det är lugnt...när pappa åkte med sin jättetjocka kompis hoppade han av för tidigt och fastnade i nätet... som en fluga i ett spindelnät med skidor och stavar och allt....

Anonym sa...

måste förtydligade att det var tjockisen och inte min kära far.....

Antonia sa...

ha ha men min pappa fastnade med ankarliften i tröjan och släpades runt ett varv. tusen tack för senast. luktade det rök när du kom hem?

Anonym sa...

nej inte alls....det vara bara jag som luktade, pizza och rök och vitlök... tack själv. väntar på reseförslag nu!