måndag 23 februari 2009

val d'isere: jag mor far och erica

Första olyckan har redan skett. Offer: Jag. Det började fantastiskt roligt med att Erica som har vissa svårigheter med sittliftar missar soffan för sex. Jag bestämmer mig (gapskarttande) för att hoppa av liften och ta en ny upp till toppen med henne. Obegåvat gör jag en usväng utan att tänka på att det kommer liftar från andra hållet också. Jag får en sexmannasoffa i bakhuvudet. Knockad till en snödriva ligger jag avtuppad. Ingen kommer till min undsättning. Halvt skrattande halvt häpna står folk och stirrar. Jag försöker parera nya liftar som viner ovanför mitt pulserande huvud och kommer inte upp för jag är så yr. Lätt illamående och snurrig har jag spenderat resten av dagen på en solterrass.



Erica som lyckats sätta sig i en sittlift


Jag och pappa sekunder innan olyckan. Får jag kalla det en olycka? Måste sett så jävla roligt ut!

Pappa tycker att hans hyrstavar ser gay ut. Han har pratat om att byta dem hela dagen.

7 kommentarer:

Sophie sa...

Var är Douglas? Du skulle ju på sportlov? Ljuger du nu igen? JAG VILL HA EN BILD PÅ DOUGLAS!

Antonia sa...

jo men han bor ju inte med mig! han bor med 15 illar på 21 km. helt sant. jag åkte in i honom idag. skulle vara rolig men kund inte bromsa. han blev pissarg. men jag lovar och svär att jag och erica ska smita in på victors och fota dogge and the gang. jag saknar dig lillan.

Antonia sa...

med illrar menar jag då killar

Anonym sa...

Jag undrar om jag är den enda som seriöst funderar över om antonia och erics egentligen har en lesbisk relation.

Sophie sa...

Dagens mest oväntade kommentar kommer definitivt från Thilde.. hur menar du egentligen?
saknar dig med tårtan. försörjer du mig när du kommer hem? jag fick ingen lön...

Anonym sa...

jag tror inte att du är ensam om att tro det thilde. dels tror alla våra grannar hemma att vi är det. sen så trodde även hela flygplanet på väg hit det efter att antonia suttit gränsle över mig och sagt hur mycket hon älskar mig...

Anonym sa...

I det demonstrativa (som på planet) ligger en dold avsikt till uppmärksamhet. Vad behöver ni den till? En provokation döljer aldrig sanningen ändå. Det är en smula naivt och verkar vara ert sätt att faktiskt försöka dölja, genom att överdriva hur ni har det. Som om ni verkligen vill att folk skall tro och undra. Det skapar bara mer undran hos den fördomsfulle. Var för fan som ni är och som ni gillar att vara med varandra. Det är väl er ensak. Men det är klart, det ger andra något att snacka om.