måndag 27 april 2009

Bästa vattnet

Sitter och försöker plugga men funderar över annat. Till exempel funderar jag över att jag alltid köper Vitamin water trots att det smakar saft som jag inte är särskilt förtjust i.. Jag kollade innehållsförteckningen idag och såg att det innehåller en massa socker och skit som allt annat och i min ilska över detta klunkade jag snabbt i mig den (den kostar ändå 22 spänn..) och fyllde på med vatten och DÅ!
Blev det underbart gott! Friskt vatten utan E-ämnen med en liten touch av fläder.
MMMin nya melodi!


2 kommentarer:

thilde sa...

imorgon blir det plats 18 och jag har samma snuskiga vattenflaska som jag har haft i månader till träningen, när jag cycklar, i universitetet och när jag pluggar. kanske värt att satsa 20 kr på en ny snart...

Johanna sa...

haha, probably.. de brukar få sån läppglanshinna också. ses imorn på I LOVE kaffe-kaffe i kafeterian! Puss