onsdag 22 april 2009

Vit vecka bruten...


Efter middagen gick vi till Noppes för att hämta ut mitt och Joeys kort (som mamma pyntade i januari och vi fejkat att vi hämtat ut men verkligen inte gjort för vem har vägarna förbi?). Väl där tar vi ett snabbt glas for the road och vad händer då? Jo, livespelning med Gladys del Pilar och vi har parkerat arslena mitt framför scenen. Låsta med det i särklass det mest smärtsamma glaset vi någonsin druckit. Men vi fnittrade som elvaåriga tjejer som experimenterar med tamponger.

PS, Mina grannar under mig har sex. Besvärligt med manligt romande.

7 kommentarer:

Laith sa...

Grannarna UNDER?!?! Har Henke sex om kvällarna och börjar låta den jäveln?

Sophie sa...

råmande heter det. om du inte syftar på att de beter sig som folkgruppen romer. HA!

Joey sa...

Vem e Henke???

Antonia sa...

Nej nej, dom ÄR romer. 7 st i en lägenhet lika stor (i deras fall, liten) som min och erres... Alla har enorma kjolar (zigenare?) och munspel utom en brud som är pubertal och satanist.

Johanna sa...

Vi har såna obehagliga red eye fix ögon. Som små små bollar av ondska.

erika sa...

noppehälsningen var stelast av allt

Tove sa...

Om värden vill vräka romerna så kan jag och Robban flytta in!

Antonia, du ser skjukt brun på första bilden. Spray tan?