tisdag 26 maj 2009

Fet tabbe

Jag jobbar lite på mitt gamla jobb ett par dagar.
Det är himla kul för jag får träffa gamla kollegor som jag saknar och så får jag pengar och det är alltid superkul.
Så idag skulle jag testa lite olika webbformulär vi har gjort (webbyrå). Vanligtvis brukar dessa testformulär gå in i våra databaser som kunder inte kollar på så jag tänkte just idag var dagen då jag skulle krydda till formuläret en aning. Så jag fyller bl.a. i "bajs" under en "Jag är allergisk mot:" ruta.
Jag berättar sen skrattandes för Tove vad jag gjort och hon förklarar då att detta går direkt till kund. Så hon fick maila vår programmerare i Malmö och be honom att snabbt som fan ändra i databasen.
Hans svar (det ska tilläggas att det är en ny kille som jag aldrig har träffat): tror inte att kund sitter och kollar igenom alla men för säkerhets skull så är Johanna numera allergisk mot jordnötter"

Jag tror detta var sista gången jag fick jobba extra här.

7 kommentarer:

Johanna sa...

Inte ett enda HAHA? Kom igen nu.

Antonia sa...

HAHAHA! bajs - vem skriver bajs? vem skrattar åt bajsallergi? visste du att man kan bajsa ut sina egna tarmar? Carl berättade att man kan vändas ut och in om man inte sköter sig här i livet.

skrattretande sa...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Johanna sa...

nej men? euuu vad äckligt sagt

Johanna sa...

tack för skratt hörrni

Anonym sa...

Jag skrattar inombords min vän!

Supporter sa...

The world is cruel, Johanna och det finns många av dem, som vare sig ser, hör eller förstår!