söndag 31 maj 2009

Telefonsamtal med min mamma nu på morgonen:

-Hej muttilinen! Grattis på mors dag!
-Oj, är det mors dag idag? Det hade jag glömt.
-Ja men jag kom ihåg det surru! 
-Ja det var ju bra det för det är ju en så otroligt viktig dag att fira. Hur som helst, vet du vad jag gjorde igår Johanna. Jag var så oförskämd. Vi var på party här hos grannarna och jag gick hem efter bara en timme. Det var bara fullt av en massa bebisar, alla hade bebisar. Och så var det en massa lite  äldre barn som hoppade på en sån där stor hoppgrej du vet. De bara hoppade och skrek hela kvällen. Och så var det 4 yra hundar som sprang omkring och inte visste var de skulle ta vägen. Och maten, det var liksom bara en massa grillolja.
-Och så var det mycket sprit kan kan jag tänka mig
-Och sprriiiiten, Johanna. Ja men asså, det är ju helt otroligt. Jag kände bara att gud vad jag vill hem och plantera.

Inga kommentarer: