onsdag 27 maj 2009

tisdag på lisapåtorget (det är ett ord)

I smyg hoppades jag på att Joey skulle ta det här inlägget och berätta om hur rörande gullig jag var igår. Jag köpte tre buketter liljekonvaljer. En till Joey - bara för att hon inte skulle känna sig förutan uppskattning.

Dom andra två var till mor och far för jag att släta över dagens pubbiga slash bortskämda slash fittiga beteende. Det trista med att bråka när man är pank är att man sällan blir förlåten av en ensam liljekonvaljstjälk...

Det är inte så coolt att berätta sånt här själv.

Dom fick även var sitt konfliktkort med texten gå till fängelset utan att passera gå. Två raka vinster i två kommande bråk. Pappa gav sitt till mamma för att hon lär behöva det mer. Pappas sa att han köpt ett nytt knogjärn.

Joey och Pappaubbe åt scampi pil pil. Vitlök och värmechock på dom.
Pappa skämdes över att säga pil pil.

Det började regna, folk droppade av, en råtta sprang över golvet,
mamma hetsade med rosévin och att hon så gärna vill bo i ett klocktorn(?),
pappa var bara jävligt solbränd och suktade efter frityr.

Sedan gick jag och Joey till Spymlan (som Joey hävdar inte längre går under namnet Spymlan) och tog hela två drinkar. Fantastisk kväll.

Ser jag inte lite klobbnödig ut på bilden?

3 kommentarer:

S sa...

Johannas äppelkinder matchar rosévinet! Kram babes

Johanna sa...

Ja jävlar det gör de.
Colourfix för fan Antonia!

Klobbnödig hahahaha

Johanna sa...

Fy fan vad min kavaj är to die for