söndag 24 maj 2009

Vurma

max misskötte sitt arbete och slog sig ner hos oss för cigg och sällskap.

josefina hade konstiga vallmouppstötningar.

lillan och jag roffade åt oss solstolarna och njöt i hela fyra minuter innan solen försvann bakom husen på gästrikegatan (som inte ligger på söder! snopet i och med att jag skulle promenera till vurma.).

erika bet sig i läppen och blodade ner mat och dryck.


max stal hallongrottor och kaffe åt oss. och nej,
jag förstår verkligen inte grejen med hallongrottor.
vi har bestämt oss att sälja använda trosor på nätet.
tydligen värsta kassakon. finns betydligt fler pervon än man tror.

10 kommentarer:

eriKa (vågar inte säga erre längre, sandelin take it back) sa...

jag blöder fortfarande

Antonia sa...

han vill ha dig granstrand! vi har messat hela kvällen. så många frågor.

Sophie sa...

gick jag upp fyra kilo bara i ansiktet efter den där lunchen?

Antonia sa...

jag noterade också att du var kortisonsvullen i fejan på bilderna

Anonym sa...

indier som immigrerar till sverige blir ofta plötsligt och allvarligt sjuka. läkarna på IVA står handfallna och förstår ingenting. det visar sig ibland att dessa indier knaprat kortison som kaniner i sitt hemland. detta för att bli bleka och tjusiga i sin hy. kortisonintaget har slagit ut deras egna produktion och i monopolapotekslandet sverige får dom inte köpa kortison receptfritt. inget kortison = jättesjuk.

stick to the pills sophie

Johanna sa...

robin?

Josefina sa...

Det är verkligen skitjobbigt det här med vallmouppstötningar.

Anonym sa...

vindpollinerade växter. sophie är allergisk.

Anonym sa...

pollen är? växtsperma/avföring?

Johanna sa...

usch