onsdag 22 juli 2009

Dagens irritationsmoment:

att jag lånat ut mina wayfares till Thomas som befinner sig på andra sidan Atlanten och att jag imorgon åker till grekland och behöver dom jättemycket.

att gå på stan med lillebror och pojkvän. En går tyst ett steg bakom den andra går tyst två steg bakom och helt utan åsikt om fint och fult.

att stan inte längre är uppdelad i kill- och tjejkläder. Helt plötsligt är allt blandat och unisex. Jag vet inte om jag ber min bror prova en blus eller en skjorta! Ta jämställdheten och dess anhängare inom modevärlden och butiklandskapsbygget.

3 kommentarer:

Johanna sa...

KÖP INGA BREDA RAKA KILLIGA KLÄDER! DET GÅR INTE HEM! STUPRÖRSJEANS, KORTA KJOLAR, VITA TUNNA LINNEN TACK! OCH MASSA TOFFLOR OCH SKVALLERTIDNINGAR. VARFÖR SVARAR DU INTE PÅ MAIL KVINNA?

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sophie sa...

haha berätta istället om vad han tyckte var fint och fult. och snobben tishan. det var fan det roligaste jag har hört på länge.