torsdag 23 juli 2009


Min bror har ingen utpräglad klädstil. Han är allätare. Eller rättare sagt, han tar på sig det min mamma lägger fram till honom kvällen innan. Hela gårdagen gick han ett steg bakom mig och väntade på att jag skulle säga: Den här ska du prova.

När vi närmade oss american apparel sa han: nej inte dit. Det är så mycket neon och hög musik. Tjejerna är så smala och snygga. Men jag övertalade honom och han hittade en tisha, en lila. Men jag tror inte han läste trycket...

"legalize gay - vote for proposition 8"



Därefter kom han fram till att svart och vitt är deprimerande Vi letade alltså efter färgglada t-shirts med tryck. När vi var i färd med att ge upp för dagen kom mig bror älgande mot mig på urban outfitters med ett leende som får fröken Sverige att blekna. Han hade hittat t-shirten! Ni vet den ultimata, den där med snobben på.

När han kom ut ur provhytten var snobben fyra storlekar för liten, så pass transparent att jag såg han bröstvårtor och helt horribel men som god syster sa jag: bästa hittills!
Jag hade inte mage att dissa det enda plagget han valt ut själv.

3 kommentarer:

Sophie sa...

hehe.hehe. men du missade brun manchester med grå munktröja. historien gjorde sig lite bättre live också. ha så kul nu i grekland. rindögatan sitter här och saknar dig.

R sa...

HAHAAHA, för er som inte känner Antonias lillebror är han 19 år!

R sa...

Sån här frisyr och färg borde du ha Antonia.

http://www.youtube.com/watch?v=tvdxB2sMA9U&feature=player_embedded