onsdag 16 september 2009



rewdboy,


det är glädjande att du vill läsa om vår gotlandshelg. tack du trogna läsare.

vi bestämde oss för ett tag sedan att besöka erikas hem på gotland. vi åkte bild till nynäshamn, blev omkörda av fyra småpojkar i ännu mindre sportbilar men med megastora motorer, johanna skrek att dom var idioter och erika sa att dom troligtvis var påväg till visbyring. dessa bilar dök upp lite regelbundet på våra vägar allt lite för fort och vi svor åt dom.

väl på båten var kön till cafeterian jättelång, verkligen jättelång. så vi åt johannas chokladbollar utan det tillhörande kaffet.

sedan kom v i land och åkte 3 mil utanför visby. vi bunkrade upp med 3 kg kött. vi bastade. jag har lite svårt för bastubadandet som aktivitet men erre har en fucking lyxbastu. den är i anknytning till badrummet. den har en dusch inne i basturummet. och en minipool eller ett riktgt stort badkar. så det va kul. jag brukar blöda näsblod i upphettade fururum men inte denna gång.

jag brände köttet för att jag var full och satt och rökte. erika cyklade bredvid tove som sprang milen. jag och joey spånade på artikeluppslag och hinkade vin och glömde bort att kolla glöden på grillen. erika blev arg på riktigt.

vi spelade sällskapsspel och stämningen blev tryckt. 1 för att jag fuskade. 2 för att johanna förstår inte poängen med fusk och fult spel. då har man ju nte vunnit på riktigt. tove räknade sina credpoäng och rosa fejkpengar högt och johanna blev ännu mera stressad. erika suckade och höll sig i bakgrunden.

vi cyklade 2,5 mil och jag har fortfarande ont i rumpbenet. jag har ändå en rätt väl vadderad bakdel med jisses va öm jag är.

johanna blev från och till till hennes alter ego rakel - transformationen sker när sockerfallet kommer. hon blir direkt odräglig.

vi drack vin. men vi drack inte upp allt. ciggen räckte och det blev några över. vi håller på att bli vuxna tror jag.

1 kommentar:

rewdboy sa...

bravo! kanske ert bästa blogginlägg ever! på riktigt. mer sånt här..!
mer text och mindre dumpning av bilder.
jaja..ni verkade ha kul. fortsätt så