måndag 19 oktober 2009

Nystart

Nu börjas det bloggas igen. Inget skojande. Old time blogging.
I förrgår hade Erika födelsedagsfest. 30-nånting personer på 40-nånting kvadratmeter.
Det dracks abnorma mängder cava och vin i alla varianter och dansades gjordes det, en väldig massa. Johannes försvann och jag åkte hem och letade, han var inte hemma utan hade gått en trappa upp för att få luft... Igår mådde jag så fruktansvärt dåligt att jag inte ens kunde kolla Californication och äta pasta som annars typ är anledningen till att jag dricker- för att få ha den dagen efter. Johannes åt kebabpizza till frukost, pasta med BEA (kvar från kebabpizzan) och hade sönder ett glas, när han skulle dammsuga upp det så ville han testa vad som skulle hända om han stoppade in näsan i dammsugaren. Svar: den blir galet röd (se bild nedan).
Nej, nu ska jag till universitetet och bevisa för mig själv att jag har hjärnceller kvar.




















Dammsugarincidenten:


5 kommentarer:

Lissy sa...

Är det Josef Fares bakom Tove och Peruken?

Johanna sa...

Haha, ja!

Tove sa...

trevlig fest det där

rewdboy sa...

snyggt balkongbord. har ett likadant själv. usel upphängningsanordnig dock

erika sa...

ja men man får skruva och vrida och banka lite själv så sitter det som gjutet!