tisdag 23 februari 2010

Korten som ALDRIG kommer att läggas upp på Facebook

Generellt sätt så tycker jag att jag har extremt snygga kompisar.
Generellt sätt så tycker jag att vi alla är mogna och ansvarstagande vuxna.
Men efter att ha sett dessa bilder som jag hittade i en annan kamera så splittrades min världsuppfattning på ett oåterkalleligt vis.
Vi är egentligen bara fula barn. Fula barn som absolut inte borde få konsumera alkohol.
Scrolla nedåt om ni vill uppleva lite vardagshorror.





Lägg extra uppmärksamhet på Antonias öronfärg och Sofies tungspets



Var är jag?? Min Gustavianska näsa är i sitt esse. Varför tittar Sofie på mig på det där viset? Vem drunk n dialar Hanna?





6 kommentarer:

erika sa...

mmmmm hanna dricker whiskey sour

Antonia sa...

Utegångsförbud!

Sophie sa...

alltså hemska människa! varför lägger du upp dom här för? UUUUUUSSSSCCCCCCCHHHHHHHHH!

Unknown sa...

hahahaha, det här var nog årets roligaste.

josefina sa...

Ahhhaha! Typiskt himla dökul!!!

Johanna sa...

Det blir ju inte trovärdigt när vi hela tiden är dösnygga på alla kort. Ibland behöver man sig en kalldusch!