lördag 27 mars 2010

Ferre hos Antonia

Antonia ställde till med ordentligt partaj hemma hos sig med cava, chevrequesadillas och glassbar. Sen gick hälften av gänget på burlesque show och resten till Sugar bar och lyssnade på Harald och Calle som DJ:ade.

Helt plötsligt var det vår och alla fönstren stod öppna och kvällsljuset strömmade in. Jag har aldrig velat röka så mycket i mitt liv som igår tror jag.
Trots mina snabba fotograf skills var detta det enda kort där jag lyckades få Antonia att hinna fastna. Hon sprang nämligen konstant runt som den super alfa medfödda värdinna hon är i 15 cm klackar och balanserade kristallglass, småpratade med någon från Lidingös nya flickvän, plockade upp snusprillos från ekgolvet och ihop sköna playlists på i-poden.

En ljuvlig klyfta och Tove

Snyggo Carolina
Johan

1 kommentar:

Johanna sa...

LÄMNA DIN KOMMENTAR