söndag 23 maj 2010

Årets skrattfest

Alltså jag har nog aldrig varit gladare än i morse då jag insåg att kameran varit uppe på Berns igår kväll. Jag har skrattat i flera timmar nu och jag skrattar lika mycket fortfarande. Kanske bara är kul för oss som är med på bilderna men må så vara för att satan vad jag tycker det här är kul. Bästa kvällen i mannaminne.


Allt började så somrigt och skirt...








lägg extra märke till Antonia i bakgrunden
Lägg extra märke till Tove
Lägg extra märke till Tove och Antonia


Lägg extra märke till Harald som checkat ur för kvällen

Är inte Josefina sjukt lik Victoria Beckham här?
Här har även Tove checkat ut

6 kommentarer:

Antonia sa...

nu kom jag på varför jag kastar huvudet bakåt på det där viset på bilden, du knockade mig. nu vet jag var rodnaden kommer från.

Joey sa...

hahhahahahaha

erika sa...

berusade men ytterst snygga allihopa!

Johanna sa...

snyggare än sist på kåken i vintras där alla såg ut som incest barn

Drystone sa...

berusade? Man måste samla på understatements! Här har vi ett!

Joey sa...

hahahahaha, sant drystone