torsdag 27 maj 2010

Firafirafira

Gårdagens framgångar firades med pompa och ståt ska jag säga. Först bjöd Antonia på champagne på Berns. Efter det gick vi på Ed Ruschas utställning på Wetterling. Sen blev det Moule Frites på Bistro Berns med Antonia och Erika och efter det Kåken med Sophie, Jossan, Harald och resten av Stockholms innerstad. Jag hade nya bruna råskinnsstövletter och puderrosa kavaj och drack Ramlösa så ganska snabbt blev det klart att man inte hade mycket att sätta emot 450 kedjerökandes reklamare i All stars. Därav rundades kvällen av i en vardagspassande tid för en gångs skull. Perfekt dag allt som allt! Herre vad lycklig jag var. Eller är- jag tror bestämt att jag kommer va så här lycklig 2 år framöver!














3 kommentarer:

Johanna sa...

Kommentar

Drystone sa...

Är det OK att få vara stolt farsa över detta? Please. Titta in på www.metodica.se så kan ni se var det hela började en gång i tiden. Bilden togs av Johanna när du var 12, utan ett ö h taget begripa ett smack av vilken bild du tog!!

Johanna sa...

Hihi