söndag 20 juni 2010

Frtedagsnöje

Jag är egentligen en liten tant. Jag går och lägger mig klockan mycket tidigt. Men igår snoozade jag min bed time piss mycket på grund av nervositet. Jag hade utan att tänka mig för tackat jag till att hålla ett inspirationsföredrag för Sommarlovsentreprenörerna. Torsdag kl 22:20, långt efter min vardagliga nattning insåg jag att jag måste ju vara toppinspirerande om jag ska peppa 15 kids att skita i att sommarjobba och istället starta eget! Huvudvärk men...


Det var det roligaste jag gjort på länge och det blev riktigt bra. Så många coola affärsidéer och människor. Jag har lovat en av sommarlovsentreprenörerna att jag ska samla ihop tio pers till hans dansskola som har premiär den 1 juli. Vem tänker dansa street med mig (vad betyder street dance mer än träningsverk och keps?)?

Caroine från Drivhuset Södertälje en av tre som driver Sommarlovsentreprenörerna. När jag va klar där drog jag vidare till Subtopia för att hälsa på Farida och Fanzingo.

De hade summer camp för unga filmare. Ljud, kamera, action.

Farida

Inga kommentarer: