onsdag 30 juni 2010

Ursäkta att jag har varit så in i norden inaktiv på bloggen.
Jag har bara inte ens orkat öppna locket till datorn sedan jag kommit till ön.
Jag har inga direkta roliga bilder heller. Det negativa med att ha höjt prestationsnivån så avsevärt är att jag inte tycker några blider längre kvalar.
De enda bilder jag tycks tycka är roliga är på barn och på djur så jag har ägnat en del eftermiddagar åt att fota åsnor. Detta kommer nog upp i eftermiddag så nu vet ni vad ni har att se fram emot...

Antonia, jag överlåter fest och vackra karlar till dig.
Nu ska jag dricka lite persiljeavkok och lägga mig på min pilatesboll.

3 kommentarer:

josefina sa...

but why? persiljeavkok?

erika sa...

jag och antonia ska spela brännboll och tävla i femkamp i helgen. tove ska föra protokoll. tony och robin ska prata fotboll och calle åka wake board... typ...

Antonia sa...

delfinal i femkampen börjar kl 14. Spänningen är vidunderlig stor. Vem kammar hem chokladpengarna och pezhalsbandet?