tisdag 20 juli 2010

yrsel, stickningar i handen och i väntan på träningsvärk

Tydliga tecken på att det va ett tag sen jag tränade

1) Min pojkvän (sedan ett och ett halvt år) visste inte att jag ägde ett träningskort och dog av skratt när jag berätta att månatligt dras 350 kronor från mitt konto av hiskliga SATSautogirot.

2) Jag var tvungen att ring till SATS och fråga hur man bokar klasser på nätet (dvs vad i helvete är mitt användarnamn och min pinkod?)

3) Jag var nära att kasta upp medan jag spinnade?/spann?/svettades bort tre kilo på träningscykel i grupprum.

3 kommentarer:

Johanna sa...

JAG HAR INTE HELLER PINKODEN!!! Känns för pinsamt att gå in och fråga! Telefon var ju en idé, då slipper man i alla fall se dem i ögonen. Får ringa till Kungsholmen eller nåt annat mobbat sats dit man ändå aldrig kommer gå.

Tove sa...

det är dag/månad du är född, eller tvärtom...
ANTONIA - spinning i morgon kl 18 på zenit? puls!

Antonia sa...

YAY men har för mig att nåt händer imorgon. Inte? Inga klockor? Jag bokar hur som.