onsdag 18 augusti 2010

Klackarna i taket



SOMERSAULT - På söndag den 22 aug (nu på söndag!!!) kommer vi dansa höfterna ur led, få skavsår och svettfläckar under armarna. Kom gärna förbi Café Opera och gör världen lite vackrare för en kväll. Entrén (150 kr) går till Hungerprojektet som jag gillar så mycket.

Elsa, Beldina, Dance and Forget, The Amazing Knicker Kittens och världens bästa dj-duo Herzschmerz (kan varken uttala eller stava till namnet. Ännu mindre kan en av medlemmarna det, min läspande pojkvän Calle.).

Det är alltså jag som arrar. Så kom. Snälla. Snälla rara. Jag ber. På min knän. KOM!!!

Somersault playlist ger smak av söndagen.

5 kommentarer:

thilde sa...

Jag kommer lätt!

Sophie sa...

wiiiii!!!!! jag kommer! obviously

josefina sa...

och jag!

Antonia sa...

Bäst för er! Åh jag längtar.

Tove sa...

åh jag är så ledsen att jag missar! johanna ta massa bilder!