söndag 28 november 2010

Jossan 24!















7 kommentarer:

Unknown sa...

åh vad fina! fint ljus! jag tänker sno en till min profilbild, hihihi.

josefina sa...

jag meeeed!

Johanna sa...

Tack! Kör på bara!!

josefina sa...

Och hur fin är inte bilden när jag kikar bakom kanten med påfågeln i bakgrunden? Vilken komposition!!

Tove sa...

Så himla fina färger! På allt förutom min hud förstås, ser ut som en av de där gruvarbetarna som inte har sett dagsljus på månader...

Drystone sa...

Som jag brukar säga och som förtjänar att sägas igen: Vilket snyggt gäng ni är!Alltid kul att se er med olika sorters drinkar men med samma glädje! Och Tvåans (Toves) osannolika och bistra humor!!!

Drystone sa...

Som jag brukar säga och som förtjänar att sägas igen: Vilket snyggt gäng ni är!Alltid kul att se er med olika sorters drinkar men med samma glädje! Och Tvåans (Toves) osannolika och bistra humor!!!