fredag 30 maj 2008

I'm back

Nej, jag har inte hetsätit smågodis och bullar (var dock mycket nära bakning igår vid tre. Oriokolasåsglassmarängtårta med valfri topping). Men det hade varit en bra ursäkt för att inte blogga. Sorry, kan inte ta mig till datorn just nu jag har munnen full av smördeg.

Igår hände tre roliga saker. 

1, min lillebrors kompis erbjöd sig att tvätta min bil (den är mycket smutsig/fågelnerbajsad och täckt av pollen) mot att jag rättar & skriver om hans skolarbete. Taget.

2, jag ska börja på Poppius till hösten, vilket jag, flickorna på bilden under plus mina föräldrar firade innan vi gick vidare till libanesfest.





Carolina, värdinnan för libanesfesten och jag

Fredrika

Teodora

Den tredje roliga saken kommer om ett tag måste få tag i bilden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är hon högst upp till vänster? Söt:) Fin skjorta också