fredag 30 maj 2008

Vilken värme!

Herre min je vad varmt det var idag. Jeansklänning var fel, kan man gå i sarong till jobbet?
Vi har ingen egentlig dresscode, mer en sån underförstådd tanke kring klädsel.. Så jag kanske skulle kunna komma undan med det..
Jag på morgonpromenad i jeansklänning H&M och Kedsskor

Hörrni förresten, varför tror ni att Antonia är så dålig på att blogga nu för tiden? Tror ni hon har tröttnat på oss?? Jag får en känsla av att det är lite som ni vet när man har ätit supernyttigt och ekologiskt i några veckor, så smakar man EN godisbit till kaffet och detta resulterar i att man springer till 7-eleven och köper 6 hekto, äter pizza till middag och avrundar med glass. Somnar och vaknar med att äta 2 croissanter till kaffet.

Hon struntade i att blogga EN gång och nu bara bloggstrejkar hon. Vi måste hjälpas åt att locka henne tillbaka! Hjälp!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Var köper man keds? Kram Fiffi

Johanna sa...

Hej Fiffi!

Keds finns lite överallt, jag har sett dem på Wedins och NK.

Kram Johanna