onsdag 30 juli 2008

Aldrig mera skryt

Under de år jag bodde i Grekland och under samtliga solsemestrar jag varit på har jag haft för vana att ringa/sms:a/skriva/maila till vänner i Sverige och berätta hur fantastiskt varmt det är och hur perfekt kylda fruktdrinkarna är på den plats i världen jag befunnit mig.
Har jag hört att det har regnat i Sverige har jag utbytt "klart-det-gör-i-det-där-skitlandet-blickar" med min medresenär.

Det gör jag aldrig om.
Idag har jag jobbat i 2 veckor och börjar just glömma hur skönt det är med sol och bad (för det är väl det man ägnar höstar och vintrar åt- att glömma hur mycket bättre man kan ha det?) då jag får det här fotot msn:at av min kära pojkvän som semestrar på Koster denna vecka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå va underbart det ser ut!

Anonym sa...

Het pojke...

Anonym sa...

fan vad najs de ser ut!

Anonym sa...

Visst påminner han om Carl Philip...!