söndag 27 juli 2008

Att inte röka

Ikväll var jag ute med vänner på Lundgrens-taket och drack öl. Många öl. Inga cigg. Dålig kombo. Efter det blev det hur som Mosebacke och det var varmt ute och jag kände att hur många coola(re än jag) saker folk än gör i andra metropoler så kan Stockholm verkligen vara både helt underbart och unikt. Du behöver egentligen bara vänner och värme- busenkelt (ett paket cigg hjälper dig annars en bra bit på vägen)!


Hanna som får röka om hon vill

Mycket ben, lite skärpa

9 kommentarer:

Anonym sa...

Sant!

Anonym sa...

Tur att man inte gick förbi de där snygga tjejerna på stan. OCH tydligen har du get dig fan på att röka mer, Johanna. Starkt! Proffsigt!

Anonym sa...

Man är ju en Pucko av första klass! Självklart skall det stå "gett dig fan på att INTE röka mer" och någon get hade inte heller där att göra. E man trött så är man. För mycket Xatzimixalis i går!

Johanna sa...

Vad då för get menar du då?

Anonym sa...

"tydligen har du get dig fan på..." alltså en felstavning som gör hela meningen knäpp, men nu är det åtgärdat enligt tidigare meddelanden!
Antonia, du känner backen från ftalou mot Sunrise Hotel, den som går upp mot himlem, cykla inte den, det gjorde jag nyss och huset svämmar över av svett, och en del blod och tårar...

Anonym sa...

Jag borde röka mer. Man blir ju knäpp och adresserar fel. Nu skrev jag tll Antonia och så var det Johanna som frågade om geten. Lika bra att lägga av för dagen. Hälsningar från 40 grader. En la sombra.

Antonia sa...

Hahaha, har du cyklat mördarbacken? Det låter inte lite jobbigt. Men jag är heller inget fan av motion.

Anonym sa...

Vad håller ni på med? Vem är killen xatzi...och get?

Anonym sa...

Xatzi... är namnet på ett bättre grekiskt vinhus, gör döbra cabernet sauvignon och en get är ett husdjur som luktar som fan men ger en del goda ostar som komp.