lördag 19 juli 2008

Barbesök och bouzoukia

Jag kan bara anta att Antonias plötsliga tystnad kan tydas som att hon och hennes nyfunne vän Joel har det hemskt trevligt på Mallorca.

Igår kväll var sista utekvällen och vi var på en grekisk bar. För att illustrera vad det kan innebära så bifogar jag denna (ganska taskigt hemfilmade) video.

Lite internt nu men den är tillägnad en mycket god vän till mig vid namn Lars Bertil vars fascination och entusiasm inför denna dans är en riktigt frisk fläkt och inspiration.



Jag kände att blommig klänning framför blåmålad dörr var ett vinnande koncept så ni får en repris fast med annan blommig klänning framför en annan blåmålad dörr.

.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad hände? Blev hon bortrövad av sin nye vän eller är det love?

Kram
Smulis

Johanna sa...

Högst oklart... Jag har inte hört ifrån henne alls.

Anonym sa...

Är det där Acne-klänningen?

Johanna sa...

Yes S!

Antonia sa...

Nej men jag har ingen kamera och datorn hänger sig. tekniken är inte på min sida

Anonym sa...

Hej kära vän. Jag blir så upprymd av att se denna besynnerliga dans ta fart i den grekiska sommarnatten.
Keep those arms flying, kompis.

"Lars Bertil"

Johanna sa...

Underbart Lars!