torsdag 31 juli 2008

Ett inlägg mode bara, kan inte låta bli

Alla killar och tjejer som inte intresseras av mode kan hoppa till nästa inlägg för ni kommer bara tycka jag är fjantig om ni läser detta.

Sitter och surfar runt på lite bloggar då tiden kan stå rätt still under sommarmånader på ett kontor. En blogg ledde till den andra och en lång kedja av länkar senare så hamnar jag på en typisk amerikansk webshopsite (ful) http://couture.zappos.com/
Jag hamnade här i jakt på Marc by Marc Jacobs hårgrejer som det ryktas om att de har. Så var även fallet och allt var frid och fröjd i min värld.



Efter att ha studerat hårfynden så fortsatte jag att kolla på lite skor och hoppade högt i kontorsstolen. Bredvid en uppsjö av ljuvliga skor (se exempel nedan)
så tornar dessa upp sig (se nedan). För ett pris av 449$ så blir dessa nätta skönheter från DKNY dina.



Är det bara jag som inte förstår?

8 kommentarer:

Antonia sa...

HAHAHAHAHA!!! Jag har haft sådana, i blått ormskinn (fejk, vilket gör det ännu roligare) med jeansklädda klackar!!!

Johanna sa...

JAJAJAJAJAJA! De du köpte när vi var I courchevel!

Anonym sa...

Fy va fula och för så mkt pengar. Idioter

Anonym sa...

Verkligen!!!

Anonym sa...

de gula i mocca var supercoola, men smaken är ju som likt "bumpern" delad!

Anonym sa...

Fint diadem :)

Anonym sa...

Skorna är förkastliga

Anonym sa...

They may help and if they do great but it's your career and it's your responsibility to figure out how to navigate it. ugg This trend seems to have swelled less conspicuously, but has the potential to be even bigger. http://www.morenorthface.com Le Crazy Horse Saloon or Le Crazy Horse de Paris is a Parisian cabaret known for its stage shows performed by nude female dancers. north face Even though the line dies out in and out of fashion center arena, it always reliable with regard to traditional, beautiful clothing and accessories. ghd hair straighteners WOVEN is a piece of garment loaded with bend and heart-rate sensor as input, speakers, shake motors and a 12 pixel LED display for feedback and is powered by 3 LilyPad Arduino and a LiPo battery.