lördag 16 augusti 2008

Baka en kaka så att jag kan få smaka

Pust, vilken dag!

Åkte på impuls till Nyköping idag och fikade på ett ekologiskt kafe i 2 timmar och strövade runt i en timme (det är så lång tid det tar att göra Nköping), på vägen hem stannade vi vid Saltå Kvarn och fikade (ett ekologiskt rån). Så nu sitter jag hemma med magen sprängfull med biodynamiska sötsaker och funderar på hur jag ska få i mig lördagmiddag...

Antonia, våga inte kontra med bilder när ni dricker champagne på en strand på Mallis för då hoppar jag från St:Eriksbron




5 kommentarer:

Anonym sa...

ni har det bra..

Digidiva sa...

Inte en visionista-blogg på TVÅ DAGAR! Vilken sajt ska jag sitta och refresha hela dagarna nu menar ni???

Johanna sa...

I know!!! No inspiration!

Anonym sa...

Det ser superfint ut!!

Anonym sa...

fina jeans hörrödu :)