tisdag 12 augusti 2008


10 kommentarer:

Anonym sa...

jag dööör! Ni är så roliga

Anonym sa...

Men gud, vilken stor stjärt

Antonia sa...

Är det min stjärt du gör narr av?

Johanna sa...

mohahahha, nej det hade varit lite väl hårt. Din allmäna stjärtighet.

Anonym sa...

jag tror inte att hon med den välupparbetade röven gillar gymet sats ngt vidare heller ;) men det e bara en gissning :O

rewdboy sa...

fan vicken grym bajlåda!!
så ska de se ut!

"I like big butts and I can not lie..."

Antonia sa...

Jag har sett en sån i verkliga livet, ägaren till bajan hette Maria och varken jag eller min mamma kunde sluta stirra. Helt otroligt.

Anonym sa...

Nice azzzzzz....................

Johanna sa...

Asså Rudde- bajlåda?
WTF

rewdboy sa...

bajlåda är ett vackert ord!!

jag gillar fina lådor..