onsdag 20 augusti 2008

Skämmigt som fan

Visionistas och Olivia Holmberg  - Uteserveringen på Village 22 maj.

Detta kommer upp som andra träffen när man googlar på Visionistas. Allt började med att jag och Johanna (den 22 maj) tryckt upp Visionistasvisitkort som skulle spridas med vinden. En, vad vi trodde skulle vara en diskret men ack så effektiv marknadsföringskampanj. Några kort här, några kort där. Men med sprit i kroppen löpte jag amok och tvingade ner korten i folks fickor. Bland annat denna mycket irriterade fotograf som sa: kom igen, visionistas? Han hade en poäng, jag är i pluralis och inte cool nog för ett artistnamn! Eller? Kan det vara the artist formerly known as Prince, Tomten, Cher, Gud och Visionista?

En annan stackars krake som fick en dos av en förfriskad visionistaS var Alex Schulman som besvärat tog emot ett kort. Han hörde aldrig av sig, undrar varför? 

3 kommentarer:

Johanna sa...

Tycker du ser lite stjärtig ut...

Digidiva sa...

JAG KRÄVER MINST ETT BLOGGINLÄGG OM DAGEN! Ropen skalla, daglig visionistas åt alla!

Johanna sa...

Jag vet, fan va dåliga vi är. Antonia är visserligen under all kritik men jag är inte mycket bättre jag... Inspire me someone!